Bästisar

När jag och Cilla var små så bråkade vi alltid om vem som var Bestemalen bästis. Vi båda ville vara hennes Bestevän (haha) Vi tävlade om hennes uppmärksamhet, vi slogs och jag skulle vilja påstå att vi gick under stört beteende.

En dag sa Bestemalen till mig "Jag vill att du ska vara min bästis, men säg det till Cilla"
Dagen efter sa Bestemalen till Cilla "Jag vill att du ska vara min bästis, men säg inte till Johanna"


Jag har aldrig riktigt förlåtit henne för detta, och det har inte Cilla heller.
Jag blir så arg när jag tänker på detta så nu frågar jag, Cilla, ska vi vara bästisar bara vi nu?, och aldrig mer prata med Bestemalen!

Kommentarer
Postat av: pill

JA! men säg inget till malin

2009-03-26 @ 19:04:54
Postat av: johanna

Nej. Vi håller det hemligt.

2009-03-26 @ 20:25:39
Postat av: malin

det går ju ungefär lika bra att hålla det hemligt som för 10 år sen

2009-03-27 @ 09:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0