"Alltså mormor, vi ligger bara" HA!

Bestemalens mormor ringer
Bestemalens mormor - Jag hörde att du hittat en vän
Bestemalen - Ja, typ...
Bestemormor - Vad trevligt att du har någon att prata med.

Bestemormor, Eeeh jag heter Bob och ditt barnbarn pratar inte. Hon ligger sönder sig.

Nu har jag fått i mig några glas röda vin och kan därmed tillkänna ge för er att jag är väldigt lycklig. Mina mobilbatterier har dött så ringer ni/smsar så är det inte av drygnad jag inte svarar, nej.

Jag är lite, lite sur på Bestemalen och Cilla. De har gått runt och sagt till folk att mina föräldrar sökte till årets Robinsson och att Pappa kom med men sedan blev utesluten. Detta är inte sant!

Bestemalen och Cilla hatar G, så nu ska jag missionera G för dem. Baa kööra liksom.
HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0