Nu kommer ju jag dö imorgon, om världen står rätt till

Fick jobb idag. Nu måste väl ändå min tur vända?
Annars står det inte rätt till på jordklotet, kan man ju tycka

Jag har förätit mig på majs den senaste timman. Blev otroligt sugen på de små gula kornen påväg till Björkis. Köpte två brukar, en till mig och en till Bestemalen. ´
"Åh Bajs" sa Bestemalen, som fortfarande inte kan uttala bokstaven M.

Denna helg ser jag fram emot. Imorgon ska jag ut med Bestemalen och Cilla. Vi ska till Liquid och sedan till något avdankat dansställe... De båda tycker ju om att dansa till (skit) musik, vilket jag helst avstår ifrån.
På lördag ska min rockstjärna ha 21årskalas. Kuuul!

Imorgon fyller Bestemalen 63 år och mormor 19 år
Känns logiskt?

TJAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0