Manic Monday

Eddie kom hem med en Pizza som vi delade på, tillsammans med kall cola. Nu har han somnat i sängen och jag har hittat en sida som visar "Sex and the city" så nu tänkte jag ägna mig åt att kolla på det tills han vaknar. Då och då kommer jag nog gå in tjyvkika lite på honom, för han är så söt när han sover.

Ja, skulle egentligen befunnit mig i Danmark nu, i ett fint strandhus. Men hmm, det kom ju lite saker i vägen för min tripp dit så jag fick stanna hemma. De ringer därifrån och rapporterar om hur "otroooligt fiiiint det äääär" och det gör mig lite sur. Det var ju inte så att jag VILLE stanna hemma. Men jag får väl vara glad att min familj och Emmas familj har det bra, i favoritlandet Danmark.

Räknar dagarna tills jag flyttar, både med glädje och sorg. Kommer inte få träffa Bestemalen och Cilla på överlång tid och det är med sorg. Men, även om jag varit kvar i Örebro så hade jag inte fått träffa dem. De ska ju flytta till SkitAustralien och bosätta sig där. Men det är mest med glädje jag räknar. Åh vad roligt det kommer bli. Bara sång, sång och sång. Det jag älskar mest. Sen är det ju underbart att pojkvännen flyttar dit med, och bästa Max och Jakob.

Bestemalen ringde förut och klagade på sitt jobb som vårdbiträde. "Förlåt att jag låter hemsk nu med alla som jobbar där sitter och äter hela tiden och säger - Det finns inte mat i himlen så jag äter medans jag finns på jorden -, sen hade en gubbe tagit henne på rumpan och sagt att den var mjuk. Sjukt kul.

Sex And The City väntar.
TJAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0