Lista Lista

1. Hur gammal är du om fem år? 23 år
2. Vem var den sista du träffade? EddieEddie =)
3. Hur lång är du? 165,166 typ
4. Vilken var den senaste film du sett? Hide and Seek. Obehaglig film, usch usch
5. Vem ringde du senast? Min mor
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "om ca en kvart tjugo:)" till Eddie
7. Vad är dagens planer? Över 00:00 så, idag ska jag nog slänga mig ner för ett stup innan tandläkaren.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Jag älskar telefon när jag är på telefonhumör, men sms är sweet.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifte
10. När såg du senast din mamma? Igårkväll.
11. Vilken ögonfärg har du? Finns nog inget namn på den färgen. Men lite brungrön med oranga färgstänk i.
12. När vaknade du idag? 09:30 av "ska vi älska så ska vi älska till buddy holly" Bästa väckningssignalen!
13. Har du någon gång dödat en katt? Va?
14. Vilken är din favoritplats? Det finns en fors som ligger och forsar bortom skogen vid hästhagen. Jag älskar det stället. Dit måste jag åka snart!
15. Vilken plats föredrar du minst? Tandläkarstolen, just nu. Annars på djurparker
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Jag hoppas jag bor i Stockholm, Göteborg, Köpenhamn eller London.
17. Vad skrämde dig som barn? Fåglar och hissar.
18. Vem fick dig att skratta senast? Eddie =)
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Vad är det?
20. Har du stationär eller bärbar dator? BÄÄRBAAR
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan, skönast så
22. Hur många kuddar har du i sängen? En
23. Hur många landskap har du bott i? 2. Västra Götaland och Närke
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Ja
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota =)
26. Är du social? Ja, det tycker jag
27. Vilken är din favoritglass? Måste vara daim =)
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Skänka en jävla massa och sedan köpa lite ovettigt.
29. Tycker du om kinamat? Njaeee
30. Tycker du om kaffe? Ja, det är gottgott
31. Vad dricker du till frukost? Öl
32. Sover du på någon särskild sida? På rygg
33. Kan du spela poker? Vanlig poker, men inte dedär holem?
34. Tycker du om att mysa? Ja =)
35. Är du en beroendemänniska? Neeä?
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja. En trillingtrio faktiskt!
37. Vill du ha barn? Jarå!
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska. Så pratar jag flytade sanmarianska. Det visste ni inte!
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja
40. Föredrar du havet eller en pool? Pool. Är lite havsrädd
41. Vad spenderar du helst pengar på? Klänningar
42. Äger du dyra smycken? Jag tror inte det. Högst 500kronorshalsband.
43. Har du någon gång testat narkotika? Nein
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Catch =)
45. Vem är den tråkigaste människan du känner? Mosshuvet
46. Välj ett ärr på din kropp? Har ett bakom örat från när jag trilla in i en högtalare när jag var 10
47. Vad har du för ringsignal? Ulf Lundell - Rom i regnet
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Nej, väldigt synd. Skulle ha varit kul!
49. Flirtar du mycket? Nej aldrig. Skulle bara känna mig fånig
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Hemma framför spegeln haha
51. Kan du byta olja på bilen? Nää
52. Har du fått fortkörningsböter? Näää
53. Vilken var den senaste bok du läste? Håller på med "Skynda att älska"
54. Läser du dagstidningen? Ja, när jag hinner. Borde göra oftare
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
56. Dansar du i bilen? Ibland, lite i smyg
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Sällan jag lyssnar på radio men måste väl varit Rix fm rockgrej.
58. När var du i kyrkan senast? Hmm. Någon månad sen kanske
59. Är du kär? Ja =)
60. När ska du gå upp imorgon? 08:30

HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0