Här igen

Det är och har varit lite av en skitperiod senaste veckorna..En liten nerförsbacke, en felsväng. Iallafall, jag har inte haft något vettigt att skriva om. Men ikväll, sitter jag här med datorn i knäet och känner mig tillfreds, lugn och lycklig. Eddie har tänt ljus och läser sin bok i soffan, han är så fin där han sitter. 

Det har varit en väldigt bra och fin dag. Jag åkte hem till Wallboms och Helena bjöd på utsökt sommarfika. Sen tog jag och Mimmi sällskap upp på stan där jag träffade Eddie. Vi gick till Clarions och tog en öl, gick vidare till Jam där vi lyssnade på Meadows ever bleeding, därefter till Kebabcenter tillsammans med Max. En perfekt dag.

Det är två månader kvar tills det är dags för att lämna Örebro för nya äventyr. Åker inte lika långt som Bestemalen och Cilla för att upptäcka världen, men till Rimforsa bär det av iallafall. Några mil längre till Australien kanske?, men det kommer bli fantastiskt att komma dit. Jag har nog aldrig sett fram emot något så mycket som det här.

Nu ska jag pussa min fina bokslukare.
Hej!


Kommentarer
Postat av: Mamma W

Du är så underbar!

2009-06-26 @ 12:04:01
Postat av: Johanna

Oj tack =) Ni med! =)

2009-06-26 @ 14:30:31
Postat av: Anonym

du är hemsk

2009-06-28 @ 20:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0