Eddies Deg

För typ tre veckor sedan var ju jag och Eddie och fiska, det skrev jag ju om! Eddie hade tills fisketuren fixat en deg som vi metade med. All deg blev inte använd och vi lade ner den överblivna degen i min fiskväska efter fisket. När jag kom hem sedan lade jag fiskeväskan (en vanlig ryggsäck egentligen, men coolt med fiskeväskor) under sängen och där har den legat sen dess. Nu när mamma tvingade mig att städa så hittade jag väskan. Med burken med deg i....

Den var ju gullig, en helt vanlig fin burk, tänker ni.


Jag öppnar den.....




Nu kliar det på hela kroppen för det känns som jag har fått mögel på mig.
Farväl grymma värld

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Skrattar gott :) Så igenkännande - när Eddie varit i närheten. Degen ser ut ungefär som den pizzabit jag hittade i en kartong under Eddies säng när vi flyttade hans möbler till egna lägenheten. Och många studentgrattisar från mig.Ha en toppendag!/Eddies mamma

2009-06-03 @ 22:15:27
Postat av: Johanna

Ja det händer alltid något med den killen i närheten =) Tack så jättemycket, det blir en trevlig superdag hoppas jag =)!

2009-06-03 @ 22:29:40
Postat av: Eddie

Fast Mamma!

2009-06-04 @ 09:32:48
URL: http://roockpoet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0