Var det inte en tysk reklam?

Sitter och har en gammal konstig reklamlåt på hjärnan. Den här "I'm maybe small I'm maybe sweet but baby I know how to moove my feet" Sjukt va? Ska försöka få bort den för den är störande.

Jag har ont i halsen, hoppas inte att jag blir sjuk nu. Dels måste jag hålla rösten trimmad tills tisdag och dels har jag ingen som helst lust att stanna hemma från krogen imorgon. Vi dissar nog "Stället" eftersom så många sagt att det är trist och jag har ingen lust att betala 100 spänn för något som kan visa sig vara trist, logiic?

Nu får jag höra lite skvaller från Götet. Emma har tydligen ett nyförvärv på G och då blir jag alltid så nyfiken. Kanske att jag bor hos henne när jag åker till Göteborg den 11 feb, då får jag kanske träffa boyen också!

Nu hade jag ju äntligen blivit av med den eländiga reklamlåten, men då råkade jag se inledningen till detta inlägg.
Jävla blogg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0