Typiskt

Jag hade ju ordnat anställnings intervju idag? Nej minsann. Det var igår! Funderar på att åka dit och spela på att jag har kommit dit rätt dag. Bra början SkitJohanna, bra början!

Kunde inte sova inatt så jag låg och kollade på Jonas Gardells "De dolda" eller "De halvt dolda" kanske det hette. Somnade vid 03:30 och vaknade av att Dille ringde och frågade om jag ville vara lunchsällskap. Jag avböjde med trött röst och gick från sängen till badkaret. Låg där en halvtimma och vaknade till lite grann. Jag kommer aldrig kunna bo i ett hus/lägenhet utan badkar! Det är min överlevnadskälla numero uno!

Nu sitter jag och laddar ner ett ganska gammalt sångnummer på Youtube, tänkte länka sedan. Ska be någon spela in med kameran på Piltshowen också så det kommer in på tuben. I bakgrunden har jag just nu "The Pinks" som jag lyssnat på i många år. Hade aldrig träffat en människa som lyssnade på The Pinks tills jag blev kompis med Dille.

Nu ska jag gå och byta om till anständiga och anställningsvänliga kläder.
TJAO


Kommentarer
Postat av: amanda ulvebringa

alzå jag trodde att ingen lyssnade på the pinks men de är ju guld för fan! åååh! skitbra blogg johanna!

2009-01-22 @ 23:45:02
Postat av: Johanna

Pinks äger! =D

2009-01-23 @ 00:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0