Sliten

Vaknade bredvid Cilla hemma hos Bestemalen vid klockan 12. Vi tre masade oss till soffan, käkade överblivna ostbågar och kollade på Saturday Night Fever. Vi hade haft mycket höga förväntingar på den och då den inte var alls så fantastiskt som vi trott blev vi besvikna. Efter filmen åkte jag iväg till Mormor där min sötkusin var på besök. Jag mös lite med honom och sedan åkte vi iväg till Morfar som precis är hemkommen från Spanien.

Jag har nog aldrig skrivit sämre och tråkigare, och anledningen till det är att jag har haft en vild helg med lite sömn.
Men bättre blire snart!

Här leker vi i Morfars bar. Eller jag lekte inte. Tänkte mer "En sådan här bar ska jag ha"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0