Piltshowen!

Jag skulle som sagt egentligen inte deltagit i Piltshowen på Tisdag, jag blev ju dissad haha. Men nu blir det ju "Lean on me" igen som jag och John kör duett på med kör in the background! Självklart så har jag funderat på kläder redan och jag tror jag ska ha min röda sammetsklänning, den är lite av en scenklänning. Kom och Kolla!

Idag spelade jag, Dille och Wilson badminton. Vi alla har förkunskaper i just det, så det blev ett riktigt bra spel. Mot slutet spårade vi ut lite men riktigt hårt var det!

Nu sitter jag här på min obekväma datastol och jag blir nog hemma ikväll också. Vissa ska dra till Satin ikväll och festa men jag har varken pengar, pengar eller pengar. Fick dock mina Robert Wells biljtetter idag så jag ska sälja dem och då får jag ju några sköna hundringar.

Igår när jag var lite nedstämd sa en kille i min klass till mig att Kärleken är som en drog, och när den tar slut måste man avgifta sig. Jag garvade bara och tyckte det lät knäppt, men jag när tänker efter så kanske det låg något i det. Måste fundera ut hur själa avgiftningen går till. Och då kanske på ett djupare sätt än bara sprit och strul.

TJAO FOR NOW


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0