Nu funkar't

Min säng är fylld med Chipssmulor men jag är lycklig.

Tydligen var det något konstigt med min mailadress till inloggningen men nu funkar det igen och nu ska jag bloggabloggablogga.

Apåråpå imorgon, så börjar jag ha kursen Idrott B tillsammans med Dille. Har slängt ner idrottskläder och för att jag ska bli riktigt pigg till morgonens flåsande så ska jag försöka sova gott inatt. Men innan sömnen tar vid ska jag kolla på lite Vänneravsnitt, för det är great!

Har blivit många antal timmar på krogen denna helg. Skulle såklart varit skönare att ha kvar alla pengar man lagt ut men, kul har det varit. Med Dille och Gjossan i fredags och Bestemalen och Cilla igår.

Efter krogarna stängt igår blev vi övertalade att hänga med på en efterfest en bit från stan. Vi hängde med och ja, vilken efterfest än sen, man kan inte ens kalla det för det. Fyfan vad tråkigt det var.
Bestemalen i en säng med en musikerkille. Jag och Cilla i en soffa önskar "bort oss härifrån". Killen som hade lägenheten gjorde väl några tappra försök att få mig och Cilla att fortsätta festa, men vi orkade inte. Vid 04 skjutsade en tjej hem oss och jag sov hos Bestemalen.

TJAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0