Mina ben

Jag har väldigt fula ben just nu. Fula ben fulla med märken i olika skiftningar och en liten bulle under vänstra knät. Det var nämligen så att ja råkade befinna mig på fel plats vid fel tillfälle i fredags kväll. Stallycktan, en trappa upp, bordet till vänster längst in. Vid bordet intill bröt nämligen ett vilt slagsmål ut och jag råkade få två män och en stol över mig. Jag låg på golvet några sekunder innan Cilla drog upp mig. Kände då hur ont det gjorde i benet och dagen efter var det svullet och blåsvart. Usch, så idag på idrotten var det flera som kommenterade mitt vänsta ben. Jag sa "Jag var i slagsmål" Måste ha varit det enda tillfället i livet jag ha kommit att få säga de orden. Jag säger det en sista gång nu "Jag var i slagsmål"

Fick i helgen också reda på att jag skulle sjunga i Piltshowen. Tillsammans med John, samma låt som Lucia. Den usla låten Lean on me. Inte direkt något jag hurrar över, men det kan bli kul. Jag önskar bara att någon hade sagt det tidigare till mig.

Har kanske bestämt (kan man skriva kanske bestämt? men ni fattar) mig för att åka till Göteborg den 11 februari för att söka till en scenutbildning där. Dock måste jag skriva en jävla massa texter och scener och det är jag inte jättetaggad för, men jag har som sagt bara nästan bestämt mig, haha.

saknar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0