Jobb måste jag ha!

Inser att det inte blir någon långresa till Irland om jag inte får ett jobb inom kort. Måste spara spara spara och inte lägga pengar i en trasig spar"fotboll"gris (fick en spargris formad som en fotboll av Petter i födelsedagspresent) Eftersom den är sönder händer det ofta att jag lånar pengar ur den. Och de pengarna kommer aldrig tillbaka.

Så, igår ringde jag Sensus, där Max jobbar. Jag sa att jag höll på med sång och gärna skulle vilja starta sångklasser. Han på Sensus sa att om jag hittar folk som vill ha en sånglärare så är allt Clear. Nu gäller det bara att hitta några som vill ha mig som sånglärare. Jag frågade Albin om han ville, men han ville inte. Jag frågade Petter och han ville inte heller. Kanske är inte är så kul att ha sin flickvän eller storasyster som lärare, men jag behöver folk!
Så, Ring mig om ni vill bli undervisade!!

Ringde även två ålderdomshem och jag fick faktiskt lite respons!
Nästa vecka ska jag åka till ett av dem och ge en lite intervju och den andra ville bara ha mitt Cv. Skrev ihop ett på stört och skickade iväg det. HOPPAS!

Tjao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0