Ja

De senaste dagarna har varit lite jobbiga kan man väl säga. Det har tagit slut mellan mig och Albin och det var väl inte riktigt det som jag hade trott skulle hända. Man saknar, älskar och är lycklig, sen när det tar slut så hastigt så ligger väl inte lyckofaktorn på topp. Men jag får acceptera det här nu och försöka göra något vettigt.

När det tar slut med någon man trodde man skulle vara tillsammans med för resten av livet så blir det som ett avbrott i hela tillvaron. Man tänker ena sekunden på på alla drömmar och planer som så länge legat och grott. Sekunden senare kommer man på att "just det, its over"

Jag trodde verkligen inte dethär men nu när jag har hunnit smälta så, ja. Då känns det väl lite bättre. Jag önskar såklart att det skulle varit som vanligt och saker och ting hade sett annorlunda ut. Men som ovan skrivet, jag får acceptera det.

Men ändå, fan.

< / 3

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad hände då? varför tog det slut?!

2009-01-19 @ 17:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0