Ibland blir man ju lite glad

Max berättade precis att vi är lediga imorgon så det gjorde ju så att jag blev rätt glad!

Behövde bli lite glad för att igår hände det något väldigt tråkigt. Kan inte skriva det här på bloggen eftersom det är för känsligt och lite för mycket privat, men fan vad ledsen jag blev. Hjälpte lite när jag pratat med min Albin iallafall, blir alltid mycket lugnare när jag hör hans röst. Tack <3 Men usch att sånt här får  hända! Jaja, nu lämnar jag det och försöker tänka positivt.

Idag fixade jag lite fika till mig men det slutade med att jag fick slänga allt. Typiskt, när jag för en gångs skull bakar så blir det bara skräp. Fick nöja mig med KaktusJuice istället, det är skiiitgott!

Jag borde skaffa mig ett databord eller något sådant. För just nu sitter jag i sängen och har datorn på en pall, får typ huka mig ner. Kan inte vara bra för ryggen haha. Men nu vankas det kvällsmat.

TJAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0