Hemma

Nu har jag fått nya skor iallafall, behöver inte gå runt i min yberfula "bobskor" längre. Mormor betalade och sa att jag fick ta mellanskillnaden från de skorna vi lämnade tillbaka, vilket var 100 kr. Men jag fick inte använda pengarna till något onödigt.

I helgen hade jag tänkt mig en riktig myshelg med min Abbis. Vi har lite present/julklappar kvar att ge varandra så det kanske blir av nu. Båda vi har skaffat FaceBook nu, men varken någon av oss förstår så mycket. Hoppas vi fattar med tiden. Det kom fram flera stycken idag och frågade "Har du och Albin gjort slut!!?" Tydligen så hade jag råkat ta bort allting och då syntes det för alla. Helt sjukt. Om några år kommer det säkert finnas sidor som kontrolerar varende steg man tar..
Såhär ungefär...
Synligt för alla

Johanna gick precis på toa
Johanna har sex
Johanna tappade en tallrik
Johanna limmade fast Bestemalen på stolen




Kan ni tänka er? haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0