Från Pitchers till Klassråd

Kom precis hem från ett litet häng på Pitchers, första gången jag var där faktiskt. Där satt också Max, Tim, Eddie och Tysken. Jag hade inga pengar så jag satt och snyltöla lite från Max. Jag får ta tillbaka mit skitdagsinlägg en gnutta, för det var riktigt trevligt.

Nu är klockan nytt dygn och om 12 timmar börjar dagens lektion, klassråd. Numera råder det obligatorisk närvaro på klassråden. Egentligen säger vi inget vettigt. Så här har det låtit de senaste åren (okej, månaderna)
- Vart ska vi vara på studenten
- Hos Johanna (mig)
- Okej
- Är det någon som har något att rapportera?
- Nej


Fast min klass är allt bra härlig och för att inte tala om våran klassföreståndare Christoffer, finns ingen härligare människa! Så klassråden kan trots sitt bristande innehåll vara riktigt mysigt.

Nu måste det väl ändå vara okej att sova, Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0