Det här s u g e r.

Jag förutspådde att det skulle bli en total meningslös dag. Och jag fick rätt + mer. Det blev en ybertotal meningslös skitdag med bråk, missförstånd och kaos. Kanske borde jag söka jobb som sierska eftersom jag hade känslan att den här dagen skulle bli skitdumdagen.

Det har hänt så mycket på senaste tiden. Allt vänds liksom upp och ner och eftersom jag aldrig kan vara säker på vad som händer här näst är jag alltid förberedd på det sämre. Det verkar ju som att just "Det sämre" gillar att drabba min tillvaro för jämnan nu. Inte "Det lite mindre bra" utan alltid "Det sämre" Skulle vara skönt om någon händelse helt enkelt reslulterade med något pooositivt.

Imorgon kanske strängarna inte är lika spända, kanske de tillochmed kan få vibrera lite. Skulle vara skönt med en liten vibration. En liten lyckovibration bara för omväxlingskull. Tro inte nu att jag är deppad eller helt nere, nej. Jag är bara trött på att inget kan flyta på. Att inget bara kan gå vägen.

Kommentarer
Postat av: dagliga läsaren

vibbrator?:P haha, där missuppfattade jag lite..

2009-01-28 @ 23:06:42
Postat av: Johanna

Ja, vet inte riktigt vad jag menade. Men det var inget sexuellt i detta fall. haha

2009-01-29 @ 00:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0