Cykeltur och röstpanik

Kom precis hem efter en liten cykeltur med Max. Lyckades falla av cykeln två gånger på hemfärden, hoppas isen försvinner så jag slipper alla blåmärken!

Testade rösten lite förut inför tisdag. Det bådar inte gott att inte klara tonerna nu, bara två dagar kvar. Men om jag kör mycket "Eyyy" imorgon (ni som har Eva vet vad jag menar) så ska det nog fungera. Låt säga att de bestämmer sig för att höja låten ett tonsteg, ja då tar jag livet av mig. "Good bye, kul att leva i höga tonvärld byebye"

Inatt drömde jag konstigt. Jag drömde att jag skulle söka till skolan i Göteborg utan att jag var helt förberedd. Men i sista sekunden kom jag på vad jag skulle göra. När jag berättade om drömmen för Bestemalen var hon tyst några sekunder. Sedan sa hon "Men gör så" Så jag är räddad, behöver inte längre skriva någon scen. Tack drömmen!

Nybakat bröd står i köket. Kom hit och smaka om ni är hungriga.
TJAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0