Alla luktade Johanna idag

Jag vet inte varför men på något vis hade min parfym hamnat i min jackficka, så den har varit med hela skoldagen.
Såklart var jag tvungen att spraya med den. Första offret var Max. Han hade varit dryg under ensemblen och när jag fick nog tog jag upp parfymen och sputade rakt på, eller i kanske jag ska säga. Munnen. Fick lite dåligt samvete och sa förlåt. Andra offret var Cillas jacka. Jag hade precis satt mig vid henne i matsalen men tallriken fick inte plats på bordet (några ettor hade ställt massvis med tallrikar och glas just där) så jag tog den i handen. Men, tappade den. På Cillas jacka. Min mat som bestod av rinnig vitlökssås matchades snabbt med Cillas svarta och (tidigare) fläckfria jacka. Då åkte först servetter fram och sedan min parfym. Räddaren i nöden!

Sen har jag sprutat på Dille, Bestemalen och rektorn.

TJAO


Kommentarer
Postat av: pill

vad skulle vi alla ha gjort utan din parfym? :D räddaren i nöden... för mig i alla fall

2009-01-20 @ 19:33:46
Postat av: johannabob

ELLERHUR!

2009-01-20 @ 20:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0