A'int no room here anymoore

Jävlar vad stökigt jag har i mitt rum. Jag har blivit tillsagd att städa och dammsuga. Men ha! Det tänker jag inte göra. För jag har just fattar Facebook. Det är ju skitkul! Sitter och skaffar vänner, laddar upp bilder och kommenterar för fullt. Jag skickade ett personligt medelande till Albin "Vi äger Facebook" För nu gör jag det!

Ni vet, jag fick ju 5 säsonger med "Vänner" i julklapp av min Farbror Glenn och jag har redan kommit till hälften av den fjärde. Räknar med att ha kollat klart efter helgen och då måste jag be Farbror att ge mig resten i hmmn januaripresent?Det brukar man väl ge?

Imorgon står det Ensemble och Idrott på schemat.
Det är jag som håller i Ensemblen imorgon så jag tänkte planera lite.
Kanske spelar det ingen roll hur mycket jag än planerar, för Max brukar alltid bestämma iallafall,
Han är ju rätt dryg den där....


En som också är dryg är Albin som vägrar skicka alla kort jag glömt hos honom.
Busskort
Annat busskort
Gymmkort
Lånekort


Dryga killar känner jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0