Istället för Filosofi

Tre saker som jag går i gång på:

Sexuellt eller Socialt? Tar Socialt -
Musik,
Bestemalens åsikter,
Ibland politik med faktiskt

Tre saker jag inte kan vara utan:
Min kära  Mobil,
Carlingspåsen (bevarar allt där),
Läppglans

Tre saker jag ångrar:
Att jag inte tänkt mig mer för i olika sammanhang,
Att jag var så busig när jag var liten,
Det som hände i ladan......

Tre saker som gör mig glad:
Pengar (JAA)
Smink och hårgrejer (jaaaa)
Gott godis

Tre saker som gör mig arg:
 Rasism,
 Mobbning,
Alliansen, uscheliii

Tre människor jag beundrar:
Freddie Mercury (O MY GOD)
Tobias Sammet (Tack Max <3)
Staffan Hildebranth (Mannen som gjorde G)

Tre saker jag skulle vilja göra:.
Plugga tre år vid Balettakademin
Spendera sommaren i irland med Bestemalen
Jobba med musik hela livet

Tre maträtter eller ingridienser jag gillar i köket:
Mkaroner mmmmm
Köttbullar mmmmmm
Ost mmmmm

Tre Tv-program jag ser:
Vänner
Andra Avenyn
Idol

Tre saker jag har med mig i livet:
Minnen,
Vänner,
Kärlek

Tre saker på önskelistan:
Pengar (mmmmmmm)
Pengar (jaaaaaaaaaaa)
Pengar (desperato)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0