Me vs Grannies

Jag trodde att jag hade lektioner idag (klart man tror) så jag åkte med bussen dit men fick direkt efter jag stigit av veta att allt var inställt. Sucker Fucker! Pratade lite med Linjebudys och sedan drog jag mig upp på stan. För att backa lite i tiden så upptäckte jag påväg till bussen att jackan jag rott åt mig i hasten skärde sig riijäält till kjolen så däför gick jag i kortärmat på stan. Såklart träffar jag Farfar som tecknar åt mig att jag inte får gå utan jacka. Jag tog på mig den, sa hejdå. Sen var jag ett olydigt barnbarn och tog av mig den. Tror ni inte att jag träffar mormor då? Hon blev arg på mig för att jag inte hade jackan på mig och sa att jag garanterat kommer bli sjuk nu. Jag sa lite surt att såå kallt är det faktiskt inte men enligt mormor var det inte alls många grader så jag förlorade och fick ta på mig jackan.
Farfar/mormor - 1 poäng
Johanna och kortärmat - 0 poäng

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0