Underkläder

Maten var inte klar...

När jag åkte hem från Albin läste jag ur Cosmopolitans nya nr.
Ännu en gång reagerade jag på frågespalernas frågor och svar... (bläddra ner så står det mer om det) Denna gång reagerade och garvade jag mest åt svaret.
Fråga - Varför ser inte min kille att jag har nya underkläder?
Svar - Han är Gay eller synskadad
HAHA?
Till den frågan har jag inget lika fyndigt svar som jag hade sist, men jag får hoppas att "Pytt" som tjejen undertecknade sig med skaffar sig en ny kille eller köper snyggare underkläder.

Nu ska jag ringa bestemalen och frågade om hon blivit frisk.

<3

Kommentarer
Postat av: Sof!

Läste också det! HAHA

2008-10-13 @ 22:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0