Underbart

Underbart bra gick det ikväll! Alla är så duktiga och tillsammans gjorde vi en bra show.
Var ganska rejält sminkad så jag såg inte ut som vanligt, väldans mycket kajal och rouge. Och såklart 60talskläderna.
De andra i min sångensemble imponerar verkligen, så fina röster. Amanda, Samuel och Hanna! Underbara människor som jag hoppas få sjunga med i framtiden!

Nu är jag ensam hemma. Har precis ätit chips med dip. I somras åt jag så mycket chips att det nästan växte potatis ur näsan (dålig johanna) Men nu har jag inte ätit det på länge. Det är ju så underbart gott men mättande!
Underbart Underbart. Många underbart i detta inlägg. Men är det inte bara allmänt underbart ibland?

Nu ska jag gå ut och elda i kvällen. TJAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0