Sjuk och sång

Kroppstemperaturen gick upp några grader inatt och när jag vaknade mådde jag inget vidare.
Tänkte ligga i sängen hela dagen men jag var tvungen att sticka iväg på sånglektion. Har missat några nu så kunde inte missa ännu än. Sjöng Mandy Moores "Only hope" och upptäckte att jag har en irriterande skarv på höga E. Måste försöka jobba bort den. För er som inte förstod så snackade jag toner.

På fredag kväll/natt har jag ett sångjobb. Egentligen är jag inte så taggad att göra det. Jag ska spela på en ungdomskväll i pingskyrkan och det tillhör inte mina favvoställen. Men jobb är jobb och jag får några hundra, ska spela från klockan 22-02, blir en lång kväll detdär. På lördagen och söndagen ska jag bara umgås med Albin. Hade tänkt att han skulle få massera mig så kanske min nacke blir en lite mer behaglig kroppsdel.

Laddar ner lite filmer nu (HÖRDE NI DET LAGLYDNINGAR) men jag hittar ingen vettig. Jag tror att det kan vara så att jag inte förstår mig på LimeWire helt och fullt. Häromdagen när jag laddade ner en film som jag trodde skulle vara"Notebook" laddades det istället ner en bögporrfilm som var lite väl magstark för mig. Jag blev lite rädd ett tag att jag skulle bli stämd eller något, men jag har inte hört något än haha.

Till höger är klänningen jag lånade av Bestemalen igår!
Så himla fin är den!
God fortsättning


Kommentarer
Postat av: Hehehe

Vilken kropP!

2008-10-08 @ 21:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0