Right

Min mormor vill mig väl. Lite väl väl ibland om ni förstår. Igår ringde hon och varnade mig för att skriva på avtal utan att ha läst igenom vilkoren. En annan gång varnade hon mig att plånboken kunde bli stulen om man hade den för öppet. Men ja, hon vill mig väl. Idag efter konserten(som för övrigt blev en flopp) upptäckte jag att jag inte kom hem. Jag gick hem till mormor och fick ett busskort. Hon stack även till mig lite pengar som hon tyckte jag skulle fika för i Mariestad i helgen.
Inte nog med det. Hon erbjöd sig också att betala lite av mitt gymkort. Jag tackar och niger för att jag har en sån snäll mormor.

Nu till konserten. Det kom fem five zink personer. Så det behöver jag inte skriva mer om känner jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0