Redtube

Igår på bussen hörde jag och Emma en man sitta och prata i telefon. Han verkade ganska upprörd och kanske borde han ha varit lite mer diskret i sina ordval, det var ju ändå en offetlig lyssnararena. Men jag var idel öra...
"Jag är helt säker på att jag såg att Rickard hade varit inne på Ruben"
-här antog jag att personen han pratade med frågan var Ruben betydde-
"Redtube, som youtube fast med porr"
- andra personen säger något-
"Jag tänker personligen beslagta hans dator och sen vill jag gärna att du nu på en gång tar en titt under Rickards säng"
Telefonsamtalet fortsätter...

Dille skulle sagt "Spääciiäääll" om mannen, och, det var han. Innan jag och Emma gick av på järntorget hade han tagit på sig RollOn deoderant mitt framför allas ögon + samtalet.  Är det inte bara lite för Spääciiälllt??

Nu undrar jag bara vad som fanns under Rickards säng?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0