Pingstvännen och satanister

Idag har jag blivit retad i skolan. Mina kamrater har kallat mig pingstvän och när jag kom hem skrev bla annat Gjossan "Pingstvän haha" Kul, kul. Jättekul. Jag ska spela där, det är ett jobb. Tänkte ett tag säga till Dea och Max som ska spela på Satin ikväll "Ah ska ni spela på Satin, då är ni ju satanister!" Fast jag kom på hur otroligt töntigt det var så jag skippa't.
Nu är kvällens reportoar färdig. Här är låtarna
Queen - Dear Friends
Queen - Save me
Queen - Love of my life
Dylan - Forever young
Elvis - Lawdy miss clawdy
Bryan Adams - Everything I do
Cash - Ring of fire
Egen - Some days it all comes clear
+ några till som jag inte kommer ihåg haha.


Slutar sjunga klockan 02 inatt, fattar verkligen inte varför det ska vara så sent? Nu ska jag sminka mig, byta byxor och ringa bestemalen. Sen blir jag hämtad!
Trevlig kväll alla läsare!
TJAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0