Piggare

Jag vart så pigg efter sånglektionen så jag gick på stan och sedan till N'joy. På stan hittade jag en faktiskt jättesnygg svart klänning från Stockh Lm. Var också tvungen att köpa ett ytterligare par strumpbyxor(köpte igår med) jag är verkligen beroende av strumpbyxor. En lite kul inflikan, fram tills jag var 15 år kallade jag det för "Kalasbyxor" bara för att mamma sagt det under hela min barndom.
På gymmet satt jag och trampade på cykeln medan de visades "Americas funniest home videos" på en av tvaparaterna. En video var så kul att jag skrattade högt (inte med flit) det var verkligen pinsamt, folk stirra och jag kände mig inte så lite dum.

När jag tog bussen hem gick det massa grisar och kor på gatan.
Haha nej det gjorde det inte.

TJAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0