På lärovärket

Jag sitter i skolan. Har haft filosofi och som vanligt satte läraren igång alla tankeområden som finns.
"Johanna, existerar stolen du sitter på?" "Om ni blundar och ser en rymdskepp, är det verklighet?"
Till läxa har vi fått att fundera över verkligheten. Som om jag inte gör det tillräckligt?

Jag har en lektion kvar sen ska jag gå och möta Albin. Han ska sova hos mig inatt och jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på. Får se om han följer med mig imorgon när jag ska prata på en gymnasiemässa. Jag vill verkligen inte, känner att jag inte har något vettigt för världen att komma med...det är någon slags sjukdom jag har..Att ALLTID anmäla mig som frivillig till allting. Måste bli botad.

Idag är verkligen en "seförjääävligutdag" Ska gömma mig.

TJAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0