Opera

Jag ska lära mig en operalåt tills imorgon. Jävla skit. Jag kan varken låten eller opera.
Ska kolla om det finns någon film att ladda ner som heter "Opera för nybörjare"

Om två veckor är det dags för den stora konserten som vi tränat inför nästan ett år (om man avrundat uppåt)
Jag och Dea ska ju ha en liten egen del där vi ska sjunga en låt ur vårat projectarbete. Dock går det inte så bra, vi tar helt enkelt inte tag i att lära oss sången. Ska bli skärpning på oss!

Förövrigt ska jag i helgen

  • Bota en grej som håller mig i Chess (schack)
  • Fara till Skövde på fest
  • Ta med Grotesco till Albin och lära han vem den verkliga Dorcin är
  • Elda
  • Hålla koll på bestemalens alkoholintag
  • Ha jävligt kul

Hoppas alla får en bra och fin helg! TJAO






<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0