Om morgonen

Godmorgon ni alla! Hoppas ni är piggare än jag. Hoppas eran nacke inte gör så helvetes ont som min. Ska trots nacken åka och göra mitt bästa på filosofin. Vad var det jag fick höra i somras när jag hade två revben av? Jo, "Smärtan gör så att man känner att man lever" Skulle mycket väl känna mig levande om nackhelvetet skulle släppa, men kanske ligger det något i det. Nu ska jag inte klaga mer.

Vad händer annars idag då? Ska följa med bestemalen hem och fixa det sista med Cillas present. Tjejen fyllde ju år i förrgår och vi är lite sena med presenten. Den kommer bli så jävla snygg. Ska lägga ut bild sen när den är klar.

Känner att jag inte är så motiverad att skriva mer, men vi hörs sen!

TJAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0