När man har tråkigt på natten...

Nu är jag inte mätt längre och det är nytt dyng och min dygnsrytm har farit åt helvete sen jag fick Laptopen. Funderar på hur jag ska orka gå på första lektionen 8:15 imorgon bitti.

Idag satt jag och porrsurfade lite, haha nej. Men jag snyggsurfade.
Jag ville kolla vem den snyggaste tjejen respektive killen var.
I kategorin tjejer är det utan tvekan Shannon Doerthy (i unga dar) Brukar inte drömma om att se ut som kändisar men käranån vad jag ville se ut som henne när jag var 14, kanske fortfarande?
Shannon -->

Sen killarna då. Enkelt och skrivet. Jag tycker min Albin är snyggast.
Annars har jag en liten lista men den orkar jag inte skriva nu.

Godnatt nu ska jag sova nåra timmar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0