MysJohanna

Har lindat in mig i ett täcke och sitter med datorn i sängen.
Har en stor tröja och mysiga byxor och inget smink.
 Självklart känner jag mig mysig. Kanske inte jättebra för ryggen att sitta i denna ställning med den får ha överseende idag.
Ska krypa ner i sängen snart och kolla på "Vänner", skulle vara otroligt gott med lite godis men dessvärre har jag inget och jag orkar inte cykla till Coop. Imorgonbitti ska klassen besöka en Moskée,(stavning?) tillsammans med Lärare Hallman så för länge tänker jag inte stat awake.

Tack för att ni läser, läsarsiffrorna stiger i fin takt. Är ju inte i närheten av storslagna siffror men ca 20 läsare/dag tycker jag passar utmärkt för Nakeddays haha.

Nu ska jag fråga Petter om han kan hålla käften.
TJAO



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0