Mariebergkväll

Specialkväll på marieberg! Jag och Bestemalen tog tillfället i akt att spendera hennes pengar. Jag har inga.
Vi insåg snabbt att specialkväll innebar att affärerna var extra generösa och bjöd på godis. Godissugna som alltid gick vi godisrunda i hela marieberg och sa likadant varje gång "Oh, bjuder de på godis?" högt. En av gångerna blev bestemalen tillsagd för att hon tog för många. Kan ni gissa om jag skrattade ihjäl mig?? En annan rolig grej på specialkvällen var den stora lottdragningnen. Man hade chans att vinna en resa och annat kul om man fyllde i rätt svar på frågor om marieberg. Vi väntade i två timmar på att dragningen skulle börja men när den väl börjat hade vi haft alla fel så, onödan, onödan! Bestemalens pappa kom och hämtade oss och nu är jag väldigt sugen på att se en mysig film i sängen. Skulle gärna ha min baby med men han är ute någon annan stans..

Nu har ?Mannen varit i farten igen. Idag hörde jag honom klaga på sina kompisars klädval. Kommer mer.
Kan tyvärr inte skriva vem ?Mannen är, men om ni är nyfikna kan ni alltid fråga mig, Max Wallbom eller Dea Lysén!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0