"Jag är alltid öppen för nya sovplatser"

Jag har en kompis som heter Charlotte.
En gång när hon skulle ha sex med en engelskman sa hon "You can't put it in cause its something in the way"

Ikväll var det vinkväll hemma hos Charlotte. Bestemalen drack så det stod härliga till, jag fick dra henne till bussen.
Väl på stan svek åldern mig och jag träffade Max, Sconde, Ahlberg, Wilson, John, Anny med flera. Kul och kort kväll. Blev hämtad av mamma och pappa på tandem när jag missat sista bussen. Varför går sista bussen 23:12?

Nåja. Nu ska jag poppa popcorn! Imorgon ska jag vara fräsch på scen kl 18:00

TJAOOO

Albin, du kan vara lugnt. Rubrikcitatet är inte av din flickvän. Det var av Charlotte
Baby<3

Kommentarer
Postat av: charlotte

haha fyfan!! tack för igår <3

2008-10-18 @ 12:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0