Instead of sleep

Vart finns de tankar och planer jag hade för ett år sedan? Ingenstans. Allt går i ny riktning. Livet i en ny tappning. Funderingar och idéer på nya resor.

Jag tänkte på framtiden idag igen, klart man gör det. Jag kommer på nya saker hela tiden.
Jag vill till USA, jag ska söka in där eller där, eller nej där, jag ska stanna hemma, jag ska jobba. Satsa på sången i london?, Nej, nu är det Irland som gäller, vad ska du leva på där då johanna? Men mormor, jag hittar väl något jobb. Pengar?? Hmmm...

Ni känner väl likadant som jag, ni som går sista året? Önskar så att framtiden var viss och inte oviss.
Om jag får ta fram min allra djupaste dröm så är den att om två år gå på en scen/musik skola i USA. Ett snäpp under den drömmer är samma fast i Göteborg eller stockholm. Är vägen dit lika lång och krokig som det känns som?

Måste tänka "Här är jag nu" för annars kommer jag gå av inom kort.

GODNATT och jag vill verkligen sova nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0