Idol

Den nya datorn är lite för modern för mig. Den har kommit längre än mig i vetskap och även då det gäller sociala band. Det verkar som den hänger ihop med allt. Nu vet varken ni eller jag vad jag snackar om så jag ska sluta på en gång.

Däremot kan jag säga att jag är grymt imponerad av den lilla killen i idol. Johan hette han va? Jag och bestemalen satt som fastfrusna framför tvn och kollade på när den knappt byxmyndige(eller?) killen ägde scenen. Ännu mer förvånande blev vi när de andra, som vi inte alls tyckte gjorde Succe fick lovord och hyllningar av juryn. Idag är det ju tjejernas tur och till det ska jag äta vitlöksbröd. Vad skrev jag tidigare? - Toppendag toppendag!

Dedär med idol. För mig är det en principsak att följa programmet men samtidigt är en principsak att inte vara en slav under det. Principerna krockar och jag hittat mig själv framför tvn. Slav eller inte, det kan diskuteras.


Finns det någon mer än mig ute i världen som tycker att Anders Bagge är lite hmmm??

Kommentarer
Postat av: Johan

fett konstig

2008-10-01 @ 22:01:10
Postat av: casper

han är söt. såg du bmalen idag ?

2008-10-01 @ 22:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0