Go to sleep and dream again

Jag är ledig idag! Borde väl sova vidare men jag är så pigg. Någon som inte är pigg är min Albin. Jag har försökt väcka honom och störa och sånt. Men han sover. Jag sitter och kollar på han nu. Bara lite för Söt är han. Men nu ska jag inte kärleksshotta! Nu är det allvarliga grejer på G!

Jag är Pank Pank Pank! Jag förstår inte hur. Inte mamma eller pappa heller. De säger "Men du tjänade du jättemycket pengar i somras Johanna, och studielånet kom ju förra veckan" Varpå jag kontrar "Det inte inte studielån mamma"
"Nänä, men du måste lära dig att spara" Och så slutar det med att jag blir sur eller någåt.
Spara? Som om det vore så lätt i dagens affärer!

Ja, iallafall Pank borde stå skriver i pannan. Jag kan ta vilket jobb som helst. =)

/Pankapan TJAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0