Fula tavlor ratas

Igår låg jag och Albin och hade det mysigt på hans rum. Han pekar mot en tavla som hänger ovanför sängen och säger
"Den där tavlan ska vi ha i våran lägenhet"
Inte en fråga, utan ett cleant faktum från hans sida.
Självklart blir jag ju glad att han vill bo med mig och tillochmed pratar inredning.
Men innan ni tänker -vad gulligt sagt- kan jag ju berätta vad som är på tavlan. Jo en boxare(kan vara brottare) som precis slagit ner en annan boxare(brottare?) Charmerande tavla? NIET! Jag ska ha svartvita tavlor alá Monroe och lite flashiga musiktavlor! Inga boxarbrottare!

Känner doften av Pizzabullar, ska gå och sno en, två eller tre...

TJAO

Kommentarer
Postat av: Albin

Mohamed Ali johanna, Mohamed Ali First round first minute.

2008-10-13 @ 22:33:11
Postat av: johannabob

dryg?

2008-10-13 @ 22:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0