Fredagmorgon

Usch vilken nedrans huvevärk jag vaknade med idag. Hoppas det går över för jag och bestemalen ska träna tillsammans senare, kanske Cilla följer med också. På N'joy kunde man köpa en veckas träning för 100 kr så bestemalen ska göra det. Skönt att få en träningskompis iallafall en vecka!

Det går inte bra med SkRiKabloggen just för tillfället. Jag kommer verkligen inte på något att skriva. Senaste inlägget jag skrev var oseriöst och fjantigt. Nu måste jag - som inte gillar att skriva seriöst - bli seriös. Ni måste fortsätta läsa den! Länkat har jag gjort några inlägg längre ned, kan göra't igen sedan.

Nu ropar pappa att skolkorten kommit! SHIT?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0