Förlåt för alla konversationer men...

Klockan är 6 på morgonen och Cilla, Bestemalen och jag kan inte sova.
Jag - Vad skulle ni helst av allt göra just nu?
Bestemalen- Simma med den där späckhuggaren på väggen (en tavla med en val)
Jag - Men de är ju jättefarliga!
Bestemalen - Nej, inte han Willy
Det blir tyst en stund....
Cilla - Heter inte han Willys?
Jag - Nej, nu tänker du på mataffären.
Cilla tänker
Cilla - Just ja.


Riktig mysig kväll med mina tjejer. Vi kollade på tre Sex And The City boxar och åt gott. Det som vart över blev frukost.
Nu har vi varit på stan hela dagen och jag och Cilla shoppade hårfärg och Bestemalen shoppade en treudd till Halloween och en grön klänning.

Nu är jag helt slut och jag sitter och försöker lära mig "Fields of gold" med Eva Cassidy. Men den vill inte riktigt sätta sig. Varken ackorden, meldodin eller texten.


Ska fortsätta



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0