Feel like I was from the 60's

Eftersom lördagens konsert ska vara med show så besökte jag och Amanda ett gigantiskt kostymföråd idag. Vi blev stylade som 60tals flickor och du milde vad kläderna var snygga. Jag ska ha en chockrosa urtight topp med en hög volangkjol. En lila skärp i midjan och 60tals hår. Ska bli så otroligt roligt. Biljetterna kostar 100 spänn och det går av stapeln på konserthuset klockan 18:00 på lördag. Iiiiih!

Skulle egentligen sjungit på en minikonsert tillsammans med Amanda,Hanna och Samuel från fördjupningen men Hanna blev sjuk så vi måste flytta fram det. Tur det, för jag kunde inte stämmorna så bra.

Nog om sång. Haha, om ni vill veta så har jag inte så lite som en tråd på kroppen. Jag kom precis ur duschen och lotionen måste torka, och det gör den långsamt.
Därför måste jag sätta på 250 kg kärlek - Naken http://uk.youtube.com/watch?v=wytuzK51Ifk&feature=related


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0