FAN

Mamma och Pappa har låtit mig sova eftersom jag nästan grät när jag kom hem från stan, pga huvudet alltså.
Så när jag vakna för en stund sedan luktade det lasange i hela huset. Hoppas lasangen botar mitt elendiga huvud.Huvudvärken har inte släppt så nu är jag nära bristningsgränsen. Måste skärpa mig för ikväll får vi gäster. Som tur är gästerna inte några ansträngade eller påsfrestande gäster. Det är Bestemalens familj + bestemalen själv och Cilla. Dom känner mig, har gjort sen jag var 5 år så jag behöver inte spela pigg och glad.

Det luktar bränt....

Imorgon ska jag på Halloweenfest i björkhaga! Har ännu inte bestämt
utstyrsel men jag har lite idéer på G.
Jag har ju de senaste maskeraderna klätt ut mig till nyckelpiga, så den dräkten har alla redan sett. Bestemalen ville jättegärna att jag skulle dra ett lakan över huvudet för "Då ser ingen att det är du" sa hon nöjt. Men nej, inget simpelt lakan här inte.

Nu låter det som brandalarmet gick. Måste gå och kolla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0