En snäll mormor

Som ni såg i tidigare inlägg så träffade jag min mormor idag då jag inte hade jacka. Hon ringde för några timmar sen och började prata om det igen, "Johanna, har du ingen ordentlig jacka?" Jag lade på en lite ynklig röst och sa "Näää" Hon sa att jag skulle möta henne på stan så jag och Petter åkte upp. Jag hittade ganska snabbt en drömjacka. Den var faktiskt dyr, över tusenlappen. Jag frågade mormor om det var okej, och det var det. Så nu har jag en jacka som är mycket snyggare än jag själv, så frågan är ju om jag verkligen kan använda den. (skämt) (dåligt)

Nu har jag fått en dator och en jacka av mormor, under samma vecka. Jag måste gjort någonting väldigt snällt.
Ska fixa bild nu, så får ni se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0