Den som sa't kan va't

Jag är extremt trött.
Jag hatar 90sängar
Jag har gammalt smink som klister i fejan

Hej! Välkomna ska jag vara till en ny vecka. Nu väntar nya utmaningar, tester och skamlösa uppdrag.
Usch, vad den här veckan kommer vara jobbig. Jag sätter mitt liv på att jag alltid kommer skjuta upp allt (Kanske lika bra att skjuta upp den sättningen med, att sätta livet alltså) Nu tillåter jag mig själv för första gången att säga att jag har öööverdrivet mycket att göra i skolan. Jag kan inte skriva ters-understämmor. Jag vet inte vad sinnelagsetiken innebär. Har inte jättestor lust att ta reda på det heller. Men jag måste.

Så nu när ni krossat våra fingrar
Ge er själva vingar
Följer er vart ni än styr
Lycka till när allt går i överstyr =)


TJAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0