Den forna förebilden

Jag har ju en 14 årig bror, det vet ni. Enligt mig är vi ganska lika. Vi gillar samma saker och lyssnar på samma musik. Eftersom jag är äldst så är det ju jag som lagt grunden till våra gemensamma intressen. Jag började med friidrott, det gjorde han med. Jag började med handboll, det gjorde han med. Jag började lyssna på 70/80tals rock, han med. Jag spelade gitarr, han med (han är mycket bättre dock). Alltså, av det här kan ju alla läsa av att min bror ser upp till mig. Eller ska man numera säga sett? Nu har Max Wallbom kommit in i bilden. Han har blivit Petters gitarrlärare och efter varje lektion kommer Petter hem och säger "Fan vad Max är grym" eller något liknande.
Det känns som min bästa killkompis snott min roll lite, och det känns ju en smula hårt. Jag måste jobba hårdare för att bli lika "Grym" som Max. Haha

Max, var inte så nöjd. Jag kommer igen!

Kommentarer
Postat av: Max

Alltså Friidrott och handboll!

2008-10-04 @ 14:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0