Brand New

Sitter här med min nya egna underbara laptop. Pappa var och hämtade dem hos mormor idag och när jag kom hem var det bara att börja. Ja, börja. Börja ett nytt dataliv, bloggliv. Nu är allt mer privat och jag kan göra lite som jag vill. Nu låter det som jag tänker sitte och porrsurfa, men faktiskt så är det inget jag planerar.

Idag spelade jag och Dille på naturens hus. Det gick faktiskt riktigt bra och jag får ännu en gång säga att Dille är så otroligt duktig. Vi spelade låtar ut vårat projektarbete och även lite June Carter haha. Pensionärerna som lyssnade blev glada och en fällde en tår.

Fan vilken lyckad start på ocktober!!! Jag är grymt glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0